reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Matúš Maciak

Matúš Maciak

Bloger 
  • Počet článkov:  82
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Matematik/štatistik, príležitostný fotograf, milovník hôr. Zoznam autorových rubrík:  # Spoločnosť a politika# Šport a príroda# Slovensko a EÚ# Ľudia a život# Média a zábava# Názory# Súkromné# Cez objektív# Leto a prázdniny# Pešo do Compostely# Nezaradené

reklama

# Súkromné

Dva...

Matúš Maciak

Dva...

Na jednom stretnutí raz Matushiq trefne poznamenal, že dva, to je vlastne jeden plus jeden, a tak to proste je! Potom sme ale s Igim vylovili z hlavy hneď niekoľko matematických protipríkladov, ktoré mali takúto teóriu vyvrátiť. Koľko je teda dva? U mňa to v tomto prípade predstavuje zopár napísaných článkov, stovky diskusných príspevkov, množstvo super blog stretiek, jedna "extra-special" parta blogerov v Prahe, niekoľko úplne "great" akcií po Slovensku, množstvo nových a zaujímavých skúsenosti, pevnejšie a jasnejšie názory, ale hlavne kopec nových, jedinečných a výnimočných ľudí, kamarátov a priaťeľov - kolegov blogerov a blogerky, čitateľov a čitateľky a tiež nemálo náhodných "okoloidúcich". Vážim si to, a je pre mňa česť, že už dva roky môžem byť tu medzi vami. Ďakujem! :-)

  • 8. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 495x
  • 8
Strach má veľké oči

Matúš Maciak

Strach má veľké oči

Cestou z práce som sa zastavil s kamarátom v hospode na námesti. Keď som odchádzal, pri dverách stála normálne veľká, hnedobielá krava.

  • 8. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 368x
  • 19
Vám všetkým, k Vianociam...

Matúš Maciak

Vám všetkým, k Vianociam...

Blogerom, blogerkám aj blogerčatám a tiež všetkým čitateľom...

  • 22. dec 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 735x
  • 24
Volejbal

Matúš Maciak

Volejbal

Nikdy som si nemyslel, že sa bude dať niekedy na pôde našej fakulty aj plnohodnotne zašportovať. Vždy to pre mňa bol len priestor nabitý teoreticky šikovnými, ale prakticky nemožnými ľuďmi. Ťažká atmosféra hierarchického usporiadania a desivej matematickej presnosti - detailné znalosti aj z najväčších zákuti matematiky a hrubá neznalosť aj tých základných pravidiel hoci aj najjednoduchšej spoločenskej hry. Takto som to videl ja. Až doteraz. Práve som sa vratil z odohratého volejbalového zápasu - priamo na pôde fakulty, priamo s našimi profesormi. A hralo sa výborne. Snáď najlepši zápas, aký som doteraz odohral. Zažil som teda fakultu a jej ľudí aj z tej zaujimavejšej, ľudskejšej stránky. Trvalo to síce šesť rokov, chcelo to sa dostať až do rád doktorandov, ale oplatilo sa. Už sa neviem dočkať ďalšieho piatku :-).

  • 20. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 17
Moje štvorky - Four Things

Matúš Maciak

Moje štvorky - Four Things

Štvorky som nikdy nemal príliš v láske. Na gymnáziu som vždy radšej zobral päťku (naivná predstava, že päťky sa na klasifikačnej porade ignorujú) a na vysokej by som zas štvorku bral niekedy ochotnejšie, ako dvojku (ale ten pocit potom je riadne blbý).

  • 5. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 10
reklama
Sedím v metre a je mi tam dobre.

Matúš Maciak

Sedím v metre a je mi tam dobre.

Konečne! Pohodlne som sa usadil v pražskom metre do sedadla a je mi tam dobre...

  • 18. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu