reklama

Volejbal

Nikdy som si nemyslel, že sa bude dať niekedy na pôde našej fakulty aj plnohodnotne zašportovať. Vždy to pre mňa bol len priestor nabitý teoreticky šikovnými, ale prakticky nemožnými ľuďmi. Ťažká atmosféra hierarchického usporiadania a desivej matematickej presnosti - detailné znalosti aj z najväčších zákuti matematiky a hrubá neznalosť aj tých základných pravidiel hoci aj najjednoduchšej spoločenskej hry. Takto som to videl ja. Až doteraz. Práve som sa vratil z odohratého volejbalového zápasu - priamo na pôde fakulty, priamo s našimi profesormi. A hralo sa výborne. Snáď najlepši zápas, aký som doteraz odohral. Zažil som teda fakultu a jej ľudí aj z tej zaujimavejšej, ľudskejšej stránky. Trvalo to síce šesť rokov, chcelo to sa dostať až do rád doktorandov, ale oplatilo sa. Už sa neviem dočkať ďalšieho piatku :-).

Písmo: A- | A+
Diskusia  (17)

Matúš Maciak

Matúš Maciak

Bloger 
  • Počet článkov:  82
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Matematik/štatistik, príležitostný fotograf, milovník hôr. Zoznam autorových rubrík:  # Spoločnosť a politika# Šport a príroda# Slovensko a EÚ# Ľudia a život# Média a zábava# Názory# Súkromné# Cez objektív# Leto a prázdniny# Pešo do Compostely# Nezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu