reklama

Stretol som dnes stelesnenú radosť

Vrátil som sa pred chvíľkou z mesta a už pri nastupovaní do autobusu som zostal prekvapený, že na linke, kde podľa mňa stále chýbali nízkopodlažné autobusy, práve do jedného nastupujem. To som ešte netušil, že takýto autobus je v pravý čas na pravom mieste.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (23)
Obrázok blogu

 Prešli sme asi tri zastávky, ja som stál niekde uprostred, vedľa mňa akýsi vodič električky(čo vyplynulo z neskoršieho rozhovoru) a ešte som registroval jednu slečnu s malým psíkom v taške v náruči.

 Keď sa na ďalšej zastávke otvorili dvere, hneď som si všimol muža na vozíčku. A pravdu povediac, bolo ťažké rozoznať, kde ma jednotlivé časti tela. Akonáhle ale ten zbadal v autobuse vodiča električky, okamžite sa rozosmial, zakričal naň aby ho upozornil, ako v tom dáždi a krátkom tričku neskutočne mokne a už aj obaja viedli spolu družnú debatu.

 Zjavil sa šofér autobusu, vyklopil nástupnú plošinu a vozičkár si nastúpil. A to sa ešte ospravedlňoval cestujúcim, že sa im tam 'pcha' s vozíkom. Akonáhle sa dostal dovnútra, rozhliadol sa dookola - samozrejme všetci sme pozerali iba na neho - veselo sa usmial a všetkych pozdravil.

 Pohral sa chvíľu so psíkom odvedľa, povyzvedal pár detailov od slečny, čo ho stále držala v náruči, rozosmial ju vetou, že on by sa jej do tej tašky, kde mala psíka, určite nevošiel a stále pritom viedol veselú debatu s vodičom električky. A ja som nechápal, ako sa može tak dobre poznať práve s vodičom električky - nevedel som si totiž predstaviť, ako s tým vozíkom do električky vôbec nastupuje.

 Na ďalšej zastávke sa opäť objavil šofér, pripravil dráhu pre vozíček a muž si vycúval von - mimochodom opäť na dážď. Ešte poďakoval, opäť všetkým pozdravil, šofér ho milo potľapkal po pleci a viac som ho nevidel.

 Za necelých päť minút dokázal tento "chorý" človek vyčarovať úsmev na tvárach minimálne polovičke ľudí v autobuse. Je zvláštne, že my, čo si hovoríme zdraví, to často nedokážeme ani v prítomnosti len jedinej osoby...


Zdroj perex foto:

Matúš Maciak

Matúš Maciak

Bloger 
  • Počet článkov:  82
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Matematik/štatistik, príležitostný fotograf, milovník hôr. Zoznam autorových rubrík:  # Spoločnosť a politika# Šport a príroda# Slovensko a EÚ# Ľudia a život# Média a zábava# Názory# Súkromné# Cez objektív# Leto a prázdniny# Pešo do Compostely# Nezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu