reklama

V Matušovom kráľovstve...

Boli sme tam cez víkend. V Matušovom kráľovstve, na Orave. Doviezli sme sa prepĺňanými turbo-dieselovými kočiarmi. Ubytovali nás v komforte, tri postele na jedného. Všetci sme mohli byť ako králi, princeznička nám to tak vybavila...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (31)

Tak, dobre si ju najprv obzrite! :-)) Toto bol tentokrát náš hlavný organizátor. A vyšlo jej to na jednotku. A odhlásení môžu trpko ľutovať...



Ja som došiel ako prvý. Teda Martin vlastne, ale ten nedošiel, ten sa z Ružomberku doplazil. Veď to bolo na ňom vidieť, unavený ako kôň... Pešobusom sa zviezol. Síce ani ja som nedošiel. Ja som to asi 100 metrov pred chatou vzdal. "To snáď nie je možné, tak ďaleko to určite nie je", povedal som, otočil auto a vracal sa späť. Teda ešte že som predtým zavolal a Ivka ma vyviedla z omylu.

Potom už došli aj dalši strieľači a speváci, ale cestu tiež prekonali len silou spoločnej vôle. Takže úspešný príchod trebalo nielen dostatočne zdokumentovať, ale aj vystresovaných vodičov trochu nakŕmiť a otupiť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou



Potom to už chalanom strieľalo jedná radosť... Teda až na to, že tie šípky akosi pomaly museli lietať, keď ešte mali počas letu čas aj na fotenie...



... no a kto 'nešípkoval', tak klebetil a trénoval hlasivky na večer. :-D



Šachista mieri tesne vedľa Hviezdoslava...



Potom sa už len nedočkavo čakalo na posledných príchodzích...

Tiež sa im to vlastne podarilo až na druhý pokus, pretože keď pred chatou, zazreli moje auto, Marián zahlásil: "Z Levíc, to nikto od nás, zlé sme!". Potom mu došlo, že to 'LE' na tej ŠPZtke bolo za Levoču, a tak sa vrátili.



A že došiel Jozef, bolo jasné aj slepému po jeho prvej vete: "A všimli ste si značku, tam dole?" Bodaj by nie, veď nakoniec mi pridala chýbajúce litre dôvery, keď som ju predsebou zazrel. "Iba debil by tu dal značku, keby tu nebola aj chata", som si vravel ja, keď som prechádzal zúfalo okolo. A tak aj bolo. Hneď za značkou chata. Nuž, ale len Jozef si všimol, že aj tá jediná značka čo tam stála, bola vlastne na figu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama



Tak, najprv natrénovali svaly, teraz potrebovali hlavy...
Dokonca išli na čas, ale aj tak sa mi zdá, že tie šípky rýchlejšie lietali, než sa im figúrky hýbali... Dá sa z toho niečo vyvodiť?



Michal a Marián v detaile...



Pre vysvetlenie: Yw otočená chrbtom, Marián v zákryte (nikto nebojoval, tak neviem prečo)a ten kapucník kapucňový by mala byť Peťka...



Viem, že mi nebudete veriť, ale fotil som Banbu a Medveďa. Takže kto ich nájde?



No, niekto posiloval šípkami, ja zase s fotoaparátom. Keď som už nevládal, tak to prevzala Banba, keď naposilovala ona, zase sme sa menili. A to sme robili tri dni...



Otázka dňa: Ako zabiť čas pred úvodným buly???

SkryťVypnúť reklamu
reklama



Zdá sa, že oranžisti majú mapu. Čoskoro z toho asi bude nápad... Bolo aj GPS?
Neviem, ja som totiž viezol medvede do Tesca.



Potom sa už Medveď s Mackom pustili do gulášu. Ale teda Banba ich mala pod prstom, medvede robili ako Banba pískala...



Podrobný návod si ale ešte určite prečítajte: - príprava chatového gulášu



A ak to spravíte správne, určite vám bude chutiť rovnako dobré, ako nám...



Tak, a hrnček var...



Ak by ste niekedy na logicku hádanku dostali chuť, týmto dvom dajte vedieť. Zničia vás, kým uhádnete. Že nie? Ha, tak to ste ich nevideli v akcii. A to nám správnu odpoveď povedali desať minút predtým...Veď mrknite, čo o tom už napísala Banba ...

SkryťVypnúť reklamu
reklama



Takže figliari sú to riadni. A ako neškodne sa obaja tvária...



... a že vraj prezenčku kontroluje. No kto kedy prezenčku na chate robil!
Alebo dokonca že fotí. No ešte lepšie... :-D



Ale netrpezliví veru sme, kedy sa to konečne dovarí... Veď už brucha od hladu bolia...



Akurát sme ešte s Banbou stíhli rýchlokurz bezpečného prechodu po tenkej lávke, ponad rozbúrenú rieku...



A potom to už začalo. Tak nás ten hokej priklincoval k stoličkám (mňa teda k operadlu), že môžeme byť vôbec radi, že tam nesedíme doteraz...



Tutok, biológ, pokusy so zvieratami robí... Tak sme pre zmenu spravili jeden pokus my s ním:

Pokus č.1: - Matushiq a gitara - VÝSLEDOK: zvládol



Pokus č.2: - Matushiq a dve gitary - VÝSLEDOK: opäť zvládol



Pokus č.3: - Matushiq a tri gitary - VÝSLEDOK: kua, len dve sme mali...

Tak aspoň ako by to asi bolo vyzeralo, keby sme mali tri:



Toto by možno Einstein nazval, že kontrakcia dĺžky pri dilatácii času...
Starši boli kratši a vošli dvaja tam, kde mladší bol dlhší a preto vošiel iba jeden...





NEDÁM!!! To pivo je moje!



Dobrú noc, bambuľky...



No povedzte, komu je lepšie?



Tu by som asi potreboval nejakého športového odborníka konzultovať, ale myslím, že toto sa volá 'dvojfázový tréning',...



...a tomuto zase novinári myslím že hovoria 'cenzúra fotografii'.



S kým sa ja len zveziem?



Tak, a poslední sme ostali... Ešte sa rozhliadnuť naokolo, či sme náhodou nejakého blogera nastratili...



...popratali sme po sebe, zanechali všetko v najlepšom poriadku a pobrali sa domov.



Veď posúdte sami, takto po nás nakoniec ostalo:





Matúš Maciak

Matúš Maciak

Bloger 
  • Počet článkov:  82
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Matematik/štatistik, príležitostný fotograf, milovník hôr. Zoznam autorových rubrík:  # Spoločnosť a politika# Šport a príroda# Slovensko a EÚ# Ľudia a život# Média a zábava# Názory# Súkromné# Cez objektív# Leto a prázdniny# Pešo do Compostely# Nezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu